Mária Kovács Des manuscrits de Liszt à Morlanwelz in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 30, 1988, S. 321–332
Ilona Mona Erste musikalische Analyse der "Graner Messe" von Ferenc Liszt in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 343-351
Márta Papp Liszt and Musorgsky. The genuine and false documents of the relationship between the two composers in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 267-284
Tünde Szitha Liszt's "Unknown" French Songs in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 259-265
Imre Sulyok Béla Bartóks Handschrift im Liszt-Material in Weimar in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 353-354
Géza Papp Unbekannte "Verbunkos"-Transkriptionen von Ferenc Liszt in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 183–218
András Kürthy L'histoire du rapport de Liszt et de la Casa Ricordi refletée par leur correspondance in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 325–342
G. V. Krauklis Ferents Liszt i russkaia muzykal'naia kul'tura in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 285–294
Katalin Szerző Contemporay Reports on Liszt in the "Gazetta musicale di Milano" (1870–1886) in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 29, 1987, S. 245–257
Wolfgang Marggraf Eine Klaviertrio-Bearbeitung des "Vallée d'Obermann" aus Liszts Spätzeit in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 28, 1986, S. 295–302