Mária Eckhardt The Liszt Thematic Catalogue in Preparation: Results and Problems in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 221-230
Zsusanna Domokos Zum Problem der Incipits im neuen thematischen Verzeichnis der Werke Franz Liszts in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 275-290
András Batta Musikwissenschaftlicher Krämerspiegel oder Second-hand-Informationen im künftigen Liszt-Katalog in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 389-395
Paul Merrick Original or Doubtful? Liszt's Use of Key in Support of His Authorship of Don Sanche in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 427-434
Rainer Kleinertz Zum Problem des "Frühwerks" bei Franz Liszt am Beispiel von "Vallée d'Obermann" in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 251-265
Dezső Legány Zum Problem der Datierung der Spätwerke Franz Liszts in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 445-447
Klára Hamburger Liszt et Pauline Viardot-Garcia (dans l'optique de sept letters inédits) in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 187–202
Dorothea Redepenning Franz Liszts Auseinandersetzung mit Johann Sebastian Bach in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 32, 1992, S. 97–123
Geraldine Keeling Concert Announcements Programs and Reviews as Evidence for First or Early Performances by Liszt of His Keyboard Works to 1847 in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 34, 1992, S. 397-404
Jiri Vysloužil Ferenc Liszt und Otakar Hostinsky in: Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae, Bd. 31, 1989, S. 433–440