Michele Calella LisztQWV: Un catalogo digitale delle fonti e delle opere lisztiane in: Quaderni dell'Istituto Liszt, Bd. 22, 2022, S. 89-92
Mariateresa Storino Le triomphe de la mort. Il Totentanz di Liszt come espressione dell'unità delle arti in: Music and the figurative arts in the nineteenth century, herausgegeben von Roberto Illiano, Turnhout 2020, S. 361-388
Michele Calella Reckoning with the past. Strategies of musical authorship in Liszt’s thematic catalogue (1855/1877) in: Music & letters, Bd. 101, 2020, S. 30-70
Mariateresa Storino Liszt in Italy. On the trail of the piano recital in: Liszt Society Journal, Bd. 44, 2019, S. 18-26
Michael Saffle Program music and Liszt's Unstern! in: Nineteenth-Century Programme Music. Creation, Negotiations, Reception, herausgegeben von Jonathan Kregor, Turnhout 2019, S. 107-122
Mariateresa Storino Von der Wiege bis zum Grabe di Franz Liszt come simbiosi artistica del percorso della vita in: Nineteenth-Century Programme Music. Creation, Negotiations, Reception, herausgegeben von Jonathan Kregor, Turnhout 2019, S. 283-308
Michele Calella Wie das Autograph erzählt. Bemerkungen zur Entstehungsgeschichte von Franz Liszts Sposalizio in: Liszt-Jahrbuch, Bd. 3, herausgegeben von Christiane Wiesenfeldt, 2019, S. 9-26
Michele Calella Auf dem Wasser gesungen. Die Tradition des venezianischen Liedes in Franz Liszts Venezia e Napoli in: Archiv für Musikwissenschaft, Bd. 76, 2019, S. 200-221
Michael Saffle Little-known American Liszt Editions of the 1840s and 1850s. A Preliminary Report in: Liszt Society Journal, Bd. 43, 2018, S. 36-45
Michael Saffle Liszt Catalogues and His Reputation as a Composer in: Liszt Society Journal, Bd. 43, 2018, S. 2-9